INDHOLD
1966
|
PRØVEKØRSLER |
side/nr. |
Toyota
Sport 800 og 2000 GT |
438/7 |
Audi |
84/2 |
Triumph
1300 |
549/9 |
Citroën
DS 21 |
66/2 |
Triumph
Spitfire |
774/12 |
Ford
Corsair GT |
126/3 |
Wartburg
1000 |
615/10 |
Ford
Mustang V8 cabriolet |
636/10 |
Vauxhall
Viva |
621/10 |
Ford
Zephyr Zodiac |
402/7 |
Volvo
Amazon |
619/10 |
Formel
4 |
30/1 |
Volvo
144 |
555/9 |
Jalta
3A3 type 965 A |
536/9 |
VW
1500-Type l |
544/9 |
Jawa
350 type 360/00 |
564/9 |
MOTORCYKLER |
Merceres-Benz
200 |
762/12 |
Amerikanerne
kører motorcykel |
713/11 |
Morris
Monaco |
665/11 |
Bridgestone |
628/10 |
NSU
110 og Prinz 1000 TT |
278/5 |
Bultaco |
687/11 |
Opel
Rekord |
7/1 |
Camoscio
Cross |
153/3 |
Peugeot
204 |
348/6 |
Da
Opel byggede motorcykler |
672/11 |
Renault
10 |
598/10 |
Ducati |
210/4 |
Renault
Rl6 |
194/4 |
Gilera |
358/6 |
SAAB
96-V4 |
738/12 |
Guazzoni |
290/5 |
Sunbeam
Chamois. En supplerende prøvekørsel |
175/3 |
Hercules |
150/3 |
Taunus
12 M 1,5 liter |
752/12 |
Honda
CB 450 |
162/3 |
Triumph
Tiger 100 S/S |
476/8 |
Laverda |
416/7 |
Triumph
1300 |
678/11 |
Mindste
motorcykel |
427/7 |
Vauxhall
Cresta |
338/6 |
Mondial |
361/6 |
Wartburg
1000 type 312 |
498/8 |
MotoMorini |
146/3 |
TEKNIK |
MVAgusta |
512/8 |
Aerodynamik
på en populær måde I |
486/8 |
Münch
Mammut |
760/12 |
Aerodynamik
på en populær måde II |
530/9 |
Vespa
50 |
230/4 |
Dansk
GP racer under opbygning |
80/2 |
YamahaYDS-3 |
224/4 |
Dansk
pulse-transformator til bilernes tænding |
14/1 |
DIVERSE |
Danske
udboringsmaskiner |
47/1 |
Biler
i Bagdad |
355/6 |
De
Dion akslen i forskellige variationer |
262/5 |
Blodtypebetegnelse
på førerbeviset vil ikke have nogen betydning |
301/5 |
Demontering
af ventiler |
294/5 |
Colani-BMW |
420/7 |
Den
første start har så meget at sige |
154/3 |
Colani
GT-folkevognen forvandlet til raffineret racer |
206/5 |
Drilagtige
»sommerfejl« kan også blive aktuelt i den kolde vinter |
36/1 |
Et
blik over grænsen |
780/12 |
Elektronisk
indsprøjtningssystem |
676/11 |
Fornuftig
campingvogn |
759/12 |
Elektronisk
viskerrobot |
28/1 |
Fuldtransistoriseret
radiotelefon |
700/11 |
Forbrænding
på 100 måder |
76/2 |
Ildslukker
til bilen |
182/3 |
Forhjulstræk |
734/12 |
Impulsgiver
til viskermotor |
182/3 |
FUO-X |
330/6 |
Italienske
individualister |
369/6 |
Karburator-is |
770/12 |
Motorcykledæk
kræver omsorg |
93/2 |
Karburatorrensning |
642/10 |
Ny
sikkerhedssele |
573/9 |
Krængningsstabilisatorer,
kom-pensationsfjedre og kurvestabilitet |
606/10 |
Pininfarina
- og efterkrigstidens bilkarosserier |
466/8 |
Motorolien
er en raffineret cocktail |
706/11 |
SPORTEN
Afslutningsløb på Ring Djursland |
725/11 |
Nye
forbrændingssystemer |
410/7 |
Belgiens
GP |
586/9 |
Plastisk
operation (Devcon form-stål) |
16/1 |
Belgisk
Grand Prix |
448/7 |
Raceren
på prøvebænk |
164/3 |
Blomster
Rally, Italien |
251/4 |
Stempelmotorens
afbalancering |
137/3 |
Britisk
Grand Prix |
519/8 |
Teknisk
Brevkasse i hvert nummer |
Copenhagen
Cup. Roskilde Ring |
445/7 |
Tomgang |
425/7 |
Danske
bilmestre 1966 |
725/11 |
Tændrørenes
glødetænding |
418/7 |
Daytona
Continental, USA |
185/3 |
Tændrør
i motorer, der kører på gas |
98/2 |
Det
svenske Rally |
251/4 |
Udluftningsproblemer |
418/7 |
Finale
66 på Jyllands-Ringen |
724/11 |
Vær
forsigtig ved nødstart |
228/4 |
Finlands
GP |
588/9 |
Året
grand-prix motorer |
398/7 |
Frankrigs
Grand Prix |
520/8 |
NYE
MODELLER |
Frankrigs
motorcykel GP |
521/8 |
Alfa
Romeo igen på det danske marked |
434/7 |
F-2
hat-trick til Jack Brabham i Karlskoga |
653/10 |
Audi
80 og 90 Super |
702/11 |
Grand
Prix på Roskilde Ring |
582/9 |
Austin
Mark IV |
779/12 |
Guldbarre-løbet |
585/9 |
BMW
1600 |
244/4 |
Hollands
GP |
586/9 |
BMW
2000 |
170/3 |
Hollands
Grand Prix |
520/8 |
Citroen/1967 |
697/11 |
International
løbskalender (biler og go-karts) |
57/1 |
Dodge
Charger |
21/1 |
International
løbskalender for motorcykler |
115/2 |
Fiatl24 |
344/6 |
Isle
of Man TT |
655/10 |
Fiat
1100R |
133/3 |
Italiens
GP |
656/10 |
Fiat
Spider |
746/12 |
Jack
Brabham verdensmester på Monza |
653/10 |
Ford
Mustang |
23/1 |
Japans
Grand Prix |
449/7 |
Ford
Taunus 12 og 15 M |
616/10 |
Mexico
Grand Prix |
789/12 |
Ford
Thunderbird |
23/1 |
Monaco
Grand Prix |
447/7 |
Ford
Zephyr og Zodiac Mark IV
272/5 Ghia-De Tomaso 5 liter |
52/1 |
Monte
Carlo Rally |
114/2 |
GlasV8 |
620/10 |
New
Zealands Grand Prix |
186/3 |
Imp
Sport |
732/12 |
Nürburg
Ring - 1000 km |
449/7 |
Jaguar
E type 2+2 |
243/4 |
R.A.C.Rally |
53/1 |
Jalta |
166/3 |
Rekorder
i klasse I (350-500 ccm) |
318/5 |
Maico50ccmogl25ccm |
773/12 |
Safari
Rally |
385/6 |
NSU
110 S og 110 SC |
652/10 |
Sebring
12-timers-løb |
317/5 |
l
Opel Rekord |
561/9 |
Skotsk
Rally |
448/7 |
i
Peugeot 204 |
220/4 |
Syd-Afrika
Grand Prix |
113/2 |
Peugeot
404/1967 |
693/11 |
Targa
Florio |
384/6 |
|
Porsene 911 S |
618/10 |
Tulipan
Rally |
385/6 |
\
Renault Rl0 |
562/9 |
Tysklands
Grand Prix |
583/9 |
Renault
R 16 |
776/12 |
USA
Grand Prix, Watkins Glen. |
724/11 |
SAABV4 |
552/9 |
VM-afd.
i moto-cross I Volk-Mølle |
388/6 |
Simca
1301 og 1501 |
698/11 |
Østtysklands
GP |
587/9 |
Toyota
Crown de Luxe 2000 |
432/7 |
Åbningsløbet
på den udvidede Ring Djursland |
381/6 |