Indhold
1970
|
NR. 1
|
SIDE
|
JANUAR 1970
- 24. ÅRGANG
|
REDAKTIONELLE STRØTANKER
|
4
|
VI PRØVEKØRER
MERCEDES 220 D
|
6
|
BILEN I 70'ERNE
|
11
|
TO BE OR NOT TO
BE
|
25
|
VI PRØVEKØRER
TRIUMPH BONNEVILLE
|
26
|
MIN GAMLE BIL OG
MIG
|
32
|
MOTORCYKLEDÆK
III
|
35
|
MEKANIKERHJØRNET
|
40
|
FØS'DA I HUSET
|
44
|
SIDEN SIDST
|
46
|
TEKNISK BREVKASSE
|
48
|
NYE MODELLER
|
51
|
INTERNATIONAL
BILSPORT
|
52
|
UDSTILLINGSSTYKKER
|
54
|
SKANDINAVISK
BILSPORT
|
59
|
MOTORCYKELSPORTEN
|
64
|
|
NR. 2
|
SIDE
|
FEBRUAR 1970
- 24. ÅRGANG
|
REDAKTIONELLE STRØTANKER
|
70
|
VI PRØVEKØRER
RENAULT 6
|
72
|
GENSYN MED
KAWASAKI 500
|
80
|
HVORDAN PASSER
DEN TOHJULEDE BIL TIL DAGENS BILLEDE
|
86
|
MAXI - IKKE TIL
AT KENDE IGEN
|
89
|
7O'ERNES HJULOPHÆNG
|
90
|
MIN GAMLE BIL OG
MIG
|
95
|
KØRETEKNISKE
FIDUSER
|
99
|
LIDT OM
ISOLATIONSBRUD
|
100
|
BLIPPER DE?
|
106
|
MOTORCYKELNYHED
|
108
|
SIDEN SIDST
|
109
|
TEKNISK BREVKASSE
|
112
|
INTERNATIONAL
BILSPORT
|
116
|
MOTORCYKELSPORTEN
|
122
|
ROSKILDE RING
|
125
|
|
|
NR. 3
|
SIDE
|
MARTS 1970 -
24. ÅRGANG
|
REDAKTIONELLE STRØTANKER
|
130
|
AUTOVÆRN - EN
PATENTLØSNING ? ?
|
131
|
VI PRØVEKØRER
FIAT 128
|
134
|
HVORFOR EGENTLIG
IKKE SKIVEBREMSER PÅ MOTORCYKLER
|
142
|
KILEFORMEN BLIVER
70'ERNES GENNEMGÅENDE TEMA
|
152
|
PAS PÅ
MOTORCYKLENS FØRSTEFORÅRSSTART
|
155
|
MIN GAMLE Bil OG
MIG (VI)
|
157
|
HVAD ER SILICONE?
|
162
|
SKIVEBREMSERNES
VEDLIGEHOLDELSE I PRAKSIS
|
167
|
- MERE OM TRIUMPH
BONNEVILLE
|
170
|
RAPPORT FRA
BELLA-CENTRET
|
172
|
NYE MODELLER
|
174
|
SIDEN SIDST
|
178
|
TEKNISK BREVKASSE
|
181
|
BILSPORTEN
|
183
|
|
|
NR. 4
|
SIDE
|
APRIL 1970 -
24. ÅRGANG
|
REDAKTIONELLE STRØTANKER
|
198
|
MAN BØR TÆNKE
DYBT
|
201
|
VI PRØVEKØRER
CITROEN AMI 8
|
205
|
RISETIME
|
214
|
TEKNIKKEN BAG
BILSPORTEN
|
222
|
10 ARS GRAND PRIX
MOTORER
|
223
|
KØRETEKNISKE
FIDUSER
|
229
|
INTERESSANT
FEJLFINDINGSEKSPERIMENT
|
230
|
DUNSTALL NORTON
– MOTORCYKLER EFTER MÅL
|
237
|
STEMPLET -
TOTAKTMOTORENS AKILLESHÆL
|
240
|
TEKNISK BREVKASSE
|
245
|
SIDEN SIDST
|
249
|
INTERNATIONAL
BILSPORT
|
252
|
MOTORCYKELSPORT
|
255
|
SKANDINAVISK
BILSPORT
|
258
|
|
|
NR. 5
|
SIDE
|
MAJ 1970 -
24. ÅRGANG
|
REDAKTIONELLE STRØTANKER
|
266
|
VI PRØVEKØRER
MG B CABRIOLET
|
271
|
"PROJEKT
LISBET"
|
277
|
TEKNIKKEN BAG
BILSPORTEN
|
284
|
BILKRONIK OVER 3
NY MODELLER
|
288
|
FORMEL-1 .... ÅRGANG
1970
|
298
|
AUSTINS ENESTE
GRAND-PRIX MODEL
|
300
|
AFMÆRKNING AF
MOTORDELE
|
302
|
SIDEN SIDST
|
304
|
NYE MODELLER
|
807
|
TEKNISK BREVKASSE
|
311
|
180 KM/T PÅ ET
FLADT DÆK
|
315
|
INTERNATIONAL
BILSPORT
|
317
|
MOTORCYKELSPORTEN
|
328
|
|
|
NR. 6
|
SIDE
|
JUNI 1970 -
24. ÅRGANG
|
REDAKTIONELLE STRØTANKER
|
334
|
VI PRØVEKØRER
TRIUMPH TRIDENT T 750
|
336
|
HVIS UHELDET ER
UDE
|
344
|
PORSCHES
900-SERIE
|
348
|
VI PRØVEKØRER
OPEL COMMODORE
|
352
|
GS COUPÉ KØRETEKNISKE
FIDUSER
|
359
|
TEKNISK
KOMMENTAR: FORHJULSTRÆK, RADIALDÆK OG STYREEGENSKABER
|
360
|
MED VIKINGERNE PÅ
LANGFART
|
364
|
KAN BILENS
BREMSER KLARE KØRSEL MEDCAMPINGVOGN ?
|
372
|
NYE MODELLER
|
374
|
SIDEN SIDST
|
377
|
TEKNISK BREVKASSE
|
378
|
INTERNATIONAL
BILSPORT
|
380
|
SKANDINAVISK
BILSPORT
|
385
|
MOTORCYKELSPORTEN
|
392
|
|
|
NR. 7
|
SIDE
|
JULI 1970 -
24. ÅRGANG
|
REDAKTIONELLE STRØTANKER
|
402
|
BLINKLYS PÅ
MOTORCYKEL
|
404
|
VI PRØVEKØRER
SUNBEAM 1250
|
406
|
DA SUNBEAM VAR
SUNBEAM
|
410
|
TEKNISK KOMMENTAR
–AQUAPLANING
|
414
|
TEKNISK PORTRÆT:
PORSCHE 917
|
416
|
ÅRTIERS NYHED
ELLER REKLAMEGAS
|
424
|
MEKANIKER-HJØRNET
|
426
|
BØRN I BILEN -
HVOR OG HVORDAN
|
428
|
MOTORCYKEL-KÅBER
|
432
|
NYE MODELLER
|
436
|
SIDEN SIDST
|
439
|
TEKNISK BREVKASSE
|
442
|
HUL I KØLEREN
|
444
|
INTERNATIONAL
BILSPORT
|
449
|
SMJ PÅ RING
DJURSLAND
|
451
|
SKANDINAVISK
BILSPORT
|
456
|
MOTORCYKELSPORTEN
|
460
|
|
|
NR. 8
|
SIDE
|
AUGUST 1970
- 24. ÅRGANG
|
REDAKTIONELLE STRØTANKER
|
470
|
2 PÅ 1 KNALLERT
- EFTER LANDSRETSDOM?
|
473
|
VI PRØVEKØRER
RENAULT 12
|
482
|
MOTORTYPER OG
LUFTFORURENING
|
490
|
FRA FIATS
RACER-ALBUM
|
498
|
HALOGENLYS TIL
MOTORCYKLER
|
504
|
VEJFRIKTION OG
FRIKTIONSMÅLING
|
508
|
TEKNISK BREVKASSE
|
512
|
SIDEN SIDST
|
515
|
INTERNATIONAL
BILSPORT
|
518
|
DM PÅ RING
DJURSLAND
|
521
|
FORMEL 5000 –
ANDERSTORP
|
522
|
MOTORCYKELSPORTEN
- ISLE OF MAN
|
524
|
SVERIGES GRAND
PRIX
|
530
|
|
|
NR. 9
|
SIDE
|
SEPTEMBER
1970 - 24. ÅRGANG
|
REDAKTIONELLE STRØTANKER
|
539
|
2-PERSONERS
KNALLERTEN I FARE
|
540
|
NYE MODELLER
|
542
|
VI PRØVEKØRER
CITROËN GS
|
550
|
DET BLÅ KORT -
OG BREDE FÆLGE
|
560
|
KØREUNDERVISNING
PÅ LUKKET BANE
|
564
|
VI PRØVEKØRER
PEUGEOT 304
|
568
|
VM P-70 (PEUGEOT
304 PÅ EN ANDEN MÅDE)
|
576
|
KAWASAKI 500 CCM
PRODUKTIONSRACER
|
578
|
FALSK SIKKERHED
MED DEKLARATIONER
|
581
|
BOGANMELDELSE:
TEKNISK LEKSIKON
|
582
|
SIDEN SIDST
|
584
|
INTERNATIONAL
BILSPORT
|
590
|
DANSKE BANELØB
|
593
|
MOTORCYKELSPORTEN
|
597
|
|
|
NR. 10
|
SIDE
|
Oktober 1970
- 24. ÅRGANG
|
REDAKTIONELLE STRØTANKER
|
607
|
NYE MODELLER
|
609
|
PÅ BANE MED
YAMAHA TR2 0G TD2
|
618
|
VI PRØVEKØRER
VAUXHALL VX 4/90
|
624
|
TUNE-UP TIL
MOTOREN (1)
|
630
|
FRA *KULKASSEN*
TIL DBS V8
|
636
|
TEKNISK BREVKASSE
|
642
|
»RODEKASSEN
|
643
|
SUPPL. PRØVEKØRSEL:
SIMCA 1100 SPECIAL
|
649
|
SIDEN SIDST
|
654
|
INTERNATIONAL
BILSPORT
|
657
|
SKANDINAVISK
BILSPORT
|
660
|
MOTORCYKEL-SPORTEN
|
665
|
|
|
NR. 11
|
SIDE
|
NOVEMBER
1970 - 24. ÅRGANG
|
REDAKTIONELLE STRØTANKER
|
674
|
RAPPORT FRA
PARIS-SALONEN
|
677
|
VI PRØVEKØRER
OPEL MANTA 1,9 S
|
688
|
FUMLER I MED
SIKKERHEDSSELER
|
696
|
INTERNATIONALE
LYGTEREGLER FORKERTE
|
698
|
JAWA 350 TRIAL
|
702
|
BLADE AF OPELS
HISTORIE
|
706
|
VI SÆTTER
BLINKLYS PÅ MOTORCYKLER
|
712
|
KÖLN-PARIS PÅ 2
HJUL
|
716
|
MEKANIKER-HJØRNET
|
720
|
TEKNISK BREVKASSE
|
722
|
INTERNATIONAL
BILSPORT
|
726
|
MOTORCYKEL-SPORTEN
|
729
|
|
NR. 12
|
SIDE
|
DECEMBER
1970 - 24. ÅRGANG
|
REDAKTIONELLE STRØTANKER
|
742
|
VI PRØVEKØRER
FORD TAUNUS 1,6 L
|
744
|
NYE MODELLER
|
752
|
RODEKASSEN
|
765
|
VW K 70 PÅ NÆRMERE
HOLD
|
766
|
BILER UNDER
KIRKEHVÆLVINGER
|
770
|
VI PRØVEKØRER
YAMAHA DS 6
|
776
|
TRAFIKFORSKNING I
PRAKSIS
|
782
|
SIDEN SIDST
|
787
|
DET STORE UDSPIL
FRA BSA/TRIUMPH
|
788
|
TEKNISK BREVKASSE
|
795
|
INTERNATIONAL
BILSPORT
|
801
|
DM I RALLY OG
RAC-RALLIET
|
803
|
ISDT-TROPHY 1970
|
804
|